Biały Jeleń Organic-Natura Koncentrat pod oczy


Hej!


Każdy z Nas wie, jak ważna jest pielęgnacja twarzy i ciała. Staram się dbać o skórę wokół oczu w szczególny sposób. Moim zdaniem potrzebuje ona więcej nawilżenia, ale w delikatniejszej postaci.


Jakiś czas temu robiąc zakupy w Rossmannie natknęłam się na serię kosmetyków Biały Jeleń Organic- Natura. Trochę mnie to zdziwiło, bo ta firma kojarzy mi się przede wszystkim z mydłami, płynami do higieny intymnej. Najbardziej zaciekawił mnie koncentrat pod oczy, za 15 ml zapłaciłam ok. 30 zł.



Opakowanie bardzo przykuwa uwagę, dość duża kartonowa tuba wygląda bardzo naturalnie i ekologicznie. W środku mała buteleczka z pompką, ciemne szkło- kojarzy mi się z produktami wysokiej półki albo kremami aptecznymi.



Koncentrat ma dość przyjemną konsystencję, jest kremowy, ale pod wpływem ciepła szybko się rozprowadza. Pompka moim zdaniem wyciska za dużo produktu jak na jedno użycie. Połowa tej porcji zdecydowanie wystarczy, przez co na pewno będzie wydajny. Zapach jest bardzo przyjemny, delikatny, kremowy.



Jeśli chodzi o działanie, to bardzo ładnie nawilża skórę. Po nałożeniu mam wrażenie ochłodzenia. Na temat zmarszczek to niewiele mogę się wypowiedzieć, ale na pewno skóra jest bardziej napięta, w dotyku bardziej miękka. Krem mnie nie uczula i mogą go używać osoby, które noszą szkła kontaktowe.



Producent zapewnia, że można go stosować na dzień i na noc. Jak dla mnie krem nie jest dobry jako produkt na dzień. Za długo się wchłania i jest za bogaty. Chociaż muszę przyznać, że nakładany na niego korektor wygląda świetnie. Jednak czas rano jest dla mnie ważny, a nie mam go na tyle dużo, żeby czekać na wchłonięcie się kremu.

A jakie są Wasze ulubione kremy pod oczy?



Komentarze

  1. Też nie wiedziałam że Biały Jeleń ma kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skoro fajnie nawilża to muszę się koniecznie w niego zaopatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli jest bogaty, to mógłby się u mnie sprawdzić :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie spotkałam się z tym produktem a wygląda interesująco! Świetny post :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tym wchłanianiem to lipa, ale jeśli działa to w wolne dni można pozowlić sobie na jego użycie. Ja nie miałam kremu ani tak naprawdę niczego z tej firmy, ale .. słyszałam o niej i dobre i złe opinie :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię tą firmę, ale ten produkt widzę pierwszy raz!

    OdpowiedzUsuń
  7. Musze się za nim rozejrzeć, akurat szukam czegoś skutecznego pod oczy

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo fajna sprawa :) zostaję tu na dłużej i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dopiero, co rozmawiałam z chłopakiem o firmie Biały Jeleń, no cóż za przypadek! :D
    O skórę wokół oczu rzeczywiście warto zadbać :)
    Szczerze mówiąc sama myślałam, że to tylko mydła, a tu proszę jakie zaskoczenie ;)
    Lubię kosmetyki o przyjemnym i delikatnym zapachu :)
    Szkoda, że tak długo się wchłania :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Powiem szczerze, że nie miałam ale słyszałam że wiele blogerek nie poleca tej firmy.. ze sama w sobie jest dobra, ale skład już nie ten. Nie znam się na tym aż tak, ale uważam ze każdy produkt działa na nas inaczej ;) Może kwestia odpowiedniej pielęgnacji albo ilości? Nie wiem. Tak czy siak, na ten produkt tej firmy się nie skuszę ze względu na długie wchłanianie :c

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz