Modenanails

Hej!
Już ponad dwa lata temu zaczęłam swoją przygodę z hybrydami i muszę przyznać, że nadal jestem w nich tak samo zakochana jak na samym początku. Dzisiaj chcę podzielić się z Wami moimi ostatnimi zakupami ze sklepu modenanails.pl.


Głównym celem zakupów był top coat. Zdecydowałam się na wersję no wipe. Znalazłam pozytywne opinie na jego temat, po za tym chciałam przetestować ten rodzaj topów. Za 7,3 ml zapłaciłam 24,90, co jest dość tanio przy porównaniu np. z firmą Semilac, gdzie za 7 ml takiego produktu płacimy ok. 37 zł.

Skoro już kupiłam top bez warstwy dyspersyjnej to musiałam w końcu wypróbować Mirror Magic, o którym już marzyłam od dobrych kilku lat. (Kiedyś natknęłam się na zdjęcie w internecie, jeszcze długo przed tym jak zaczęła się taka moda na hybrydy i od razu się zakochałam w tym efekcie). Wybrałam nr 2, czyli srebrny. Za 2,5 g zapłaciłam 15,5 zł (to akurat jest promocyjna cena, regularnie kosztuje 19,5). Przy okazji dorzuciłam do koszyka pyłek holo, bo wiadomo, że takich rzeczy nigdy nie jest za dużo- 4 g kosztują 4,99.


Postanowiłam zamówić również wzornik, który kosztował 2,99. Jak widzicie pierwsze próbki już są. :)


Przy okazji zakupów skusiłam się też na pilniczki, których tym bardziej nigdy nie jest za dużo. Każdy z nich kosztował 1,79.


Jak zawsze miały to być małe zakupy, z założenia tylko top coat, ale sami wiecie jak to jest. Muszę też napisać, że jestem bardzo mile zaskoczona, bo zamówienie przyszło już następnego dnia, mimo że zrobiłam je sporo po godzinie 12 (na stronie jest informacja, że składając zamówienie do 12 to wysyłają je tego samego dnia).

Jestem ciekawa czy też uległyście modzie na hybrydy?  Znacie tę firmę?



Komentarze

  1. Nie opłaca się robić małych zakupów. :P Małe zakupy=mniejsza radość, no i koszt wysyłki bardziej się opłaca, jak kupisz więcej rzeczy. :D Przymierzam się do zakupu bazy hybrydowej budującej z Modeny, ale na razie nie mam kasy, więc będę musiała się wstrzymać. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakiś czas temu robiłam hybrydy teraz daję na jakiś czas odpocząć płytce :D Obserwuje z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O firmie słyszałam, sama hybryd nie robię bo do pracy nie bardzo mogę :) jedynie zwykłe lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej firmy, bo też nie robię hybryd poza wyjazdami na wakacje (lubię często zmieniać kolory paznokci, nawet codziennie mi się zdarza, więc żele i hybrydy to nie dla mnie :D), ale pyłek holo jest piękny, bardzo mi się podoba, na żywo musi wyglądać cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja korzystam głównie z Semilaca albo Neonail. Chcę przetestować Indigo ☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tej marki ale cenowo dobrze wypada 😁

    OdpowiedzUsuń
  7. już patrzę co ciekawego mają na stronie

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam kiedyś hybrydy z takim lustrzanym efektem. Bardzo ładnie to wygląda, ale niestety szybko mi ten pyłek odprysnął.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz